Інформатика

  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

1 листопада 2021 року

2 КЛАС

ПОСИЛАННЯ НА MEET 

https://meet.google.com/uoe-oamg-pit

ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ НА С.16-17


ШАНОВНІ ДІТИ!

ПЕРЕХОДИМО НА НАВЧАННЯ В CLASSROOM!
ПРИЄДНАЙТЕСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОДУ 


5 клас    lpfwb2t
6 клас    sj5sq7d

7 клас     glcgwcd
8 клас      z3l5ul4

9 клас      hb6j2p5



3 КЛАС

1. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ НА С.48 №1,3 та НА С.49 № 5.



Завдання для домашнього опрацювання

Шановні діти! Якщо у вас є

 невиконані завдання, то їх потрібно виконати!

26 ТРАВНЯ 2020 РОКУ

10-11 клас


1.Перевірити чи всі завдання дистанційного навчання виконанію Якщо ні, то виконати.

2.Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати будь-яке завдання.

20 ТРАВНЯ 2020 РОКУ

6 клас

1.Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 1,2,3 у грі "Пруд Tutor".

2.Фото або скрін результатів надіслати в Classroom ( код класа glcgwcd) або на пошту

knviktoria10@gmail.com

19 ТРАВНЯ 2020 РОКУ


2 клас 

1.Виконати завдання в зошитах ст. 42 ( №1, 2,3), ст.44 ( №1, 2)

2. Намалювати малюнок в програмі 

Tux Paint (за бажанням)

11 клас  

1.Опрацювати презентацію

2. Дай відповіді на запитання

10 клас


Перегляньте презентацію https://cutt.ly/AyTQjSN та виконайте завдання на останньому слайді презентації. Виконане завдання надішліть на пошту 

knviktoria10@gmail.com


Шановні учні виконайте завдання (хто не виконав)

Посібник Основи компютерної графіки  https://cutt.ly/htlXALJ


1.Прочитайте пункти 3.2-3.3   та виконайте завдання на  с. 61. 


2.Прочитайте пункти 3.4-3.5 посібника Основи компютерної графіки  та виконайте завдання на вибір (с.69-70)   

Із запропонованих фрагментів створіть колажі:1) перегони мотоциклів на фоні замку (рис. 3.40);2) перегоновий болід у дворі замку (рис. 3.41);3) спортивний автомобіль на фоні морського заходу сонця (рис. 3.42).



3. Письмово відповісти на запитання на с.74. Зробити фото виконаного завдання та надіслати на пошту

4.ОПРАЦЮВАТИ ПУНКТ 3.7 та виконайте практично завдання 1 або 2(на вибір). 
5.Розглянути приклади на с.82-83, спробувати виконати практичне завдання на с. 84(змінити яскравість. контраст і баланс)

Пройти тестування

https://cutt.ly/rysFT8e


розглянути приклади на с.86-87, знайти в домашньому архіві пошкоджене фото(старе) і ретушувати його. Скрін відретушованого фото та оригіналу надіслати на пошту або завантажити в тест. 

6.Пройти тестування https://cutt.ly/Hyw3osZ,

7. Дай відповіді на запитання
8. Створити логотип онлайн (посилання на створення логотипів онлайн: https://www.canva.com/uk_ua/stvoryty/logotypy/ ). Створений логотип надіслати на електронну пошту
knviktoria10@gmail.com


13 ТРАВНЯ 2020 РОКУ

6 клас

1.Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 6,7 у грі "Пташка".

2.Фото або скрін результатів надіслати в Classroom ( код класа glcgwcd) або на пошту

knviktoria10@gmail.com

12 ТРАВНЯ 2020 РОКУ

11 клас


1.Опрацювати презентацію

HTTPS://CUTT.LY/BYBZIAC

2. Дай відповіді на запитання https://cutt.ly/bybZZJy

10 клас

1.Опрацювати презентацію

https://cutt.ly/nybZ2uC

2. Створити логотип онлайн (посилання на створення логотипів онлайн: https://www.canva.com/uk_ua/stvoryty/logotypy/ ). Створений логотип надіслати на електронну пошту

knviktoria10@gmail.com


2 клас


  1.Виконати завдання в зошитах ст 38-39 ( №1, 2,3), ст.40-41 ( №1, 2,3)

2. Намалювати малюнок в програмі 

Tux Paint (за бажанням)


6 травня 2020 РОКУ

6 клас

1.Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 7,8 у грі "Черепашка".

2.Фото або скрін результатів надіслати в Classroom ( код класа glcgwcd) або на пошту

knviktoria10@gmail.com


5 травня 2020 РОКУ

10 клас


1.Повтори пункт 3.2 Посібник Основи комп"ютерної графіки  https://cutt.ly/htlXALJ


2. Дай відповіді на запитання

https://cutt.ly/eykdEYV

11 клас

1.Опрацювати презентацію

https://cutt.ly/AyjWfo3

2. Дай відповіді на запитання

https://cutt.ly/myjWS1B

4 клас

Перегляньте відео і створіть гру в програмі Scratch





29 КВІТНЯ 2020 РОКУ

6 клас

1.Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 3, 4 у грі "Фільм".

2.Фото або скрін результатів надіслати в Classroom ( код класа glcgwcd) або на пошту

knviktoria10@gmail.com

28 КВІТНЯ 2020 РОКУ

11 клас

1.Опрацювати презентацію

https://cutt.ly/BysIhXw 

2. Дай відповіді на запитання

https://cutt.ly/RysIIxB

10 клас

1.Опрацювати пункт 3.9 Посібник Основи комп"ютерної графіки  https://cutt.ly/htlXALJ

2.Розглянути приклади на с.86-87, знайти в домашньому архіві пошкоджене фото(старе) і ретушувати його. Скрін відретушованого фото та оригіналу надіслати на пошту або завантажити в тест. 

3.Пройти тестування https://cutt.ly/rysFT8e

22 КВІТНЯ 2020 РОКУ

6 клас

1.Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 5, 6 у грі "Черепашка".

2.Фото або скрін результатів надіслати в Classroom ( код класа glcgwcd) або на пошту

knviktoria10@gmail.com

21 КВІТНЯ 2020 РОКУ

2 клас

Намалювати малюнок в програмі Tux Paint

11 клас

1.Опрацювати презентацію 


2. Дай відповіді на запитання 

https://cutt.ly/HywNyc0

10 клас


1.Опрацювати пункт 3.8 Посібник Основи комп"ютерної графіки  https://cutt.ly/htlXALJ

2.Розглянути приклади на с.82-83, спробувати виконати практичне завдання на с. 84(змінити яскравість. контраст і баланс)

3.Пройти тестування https://cutt.ly/Hyw3osZ

15 квітня 2020 року

6 клас

1.Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 5, 6 у грі "Лабіринт".

2.Фото або скрін результатів надіслати в Classroom ( код класа glcgwcd)



14 квітня 2020 року

11 клас


Посібник Бази даних

 Виконати практичну роботу на сторінці 91 підручника та відправити скріншот виконаного завдання на електронну пошту:

knviktoria10@gmail.com

10 клас



1.Опрацювати пункт 3.7

2.Виконайте практично завдання 1 або 2(на вибір). Скріншот або готову роботу надішліть на пошту 

knviktoria10@gmail.com

13 КВІТНЯ 2020 РОКУ

3 КЛАС


Виконайте завдання за посиланням в програмі 





6 клас

8 квітня 2020 року

1. Виконай завдання     https://learningapps.org/2967210

2. Зроби скріншот виконаного завдання та надішли на пошту. 

knviktoria10@gmail.com


7 квітня 2020 року

10 КЛАС

Прочитайте пункт 3.6 посібника Основи комп'ютерної графіки 

 1. Письмово відповісти на запитання на с.74. Зробити фото виконаного завдання та надіслати на пошту

knviktoria10@gmail.com



11 КЛАС




1. Опрацювати п.4.4




2. Виконати завдання с.81, №1-4


3. Зробити скріншот  з монітора або готову роботу надіслати на пошту 


knviktoria10@gmail.com

26 березня 2020 року

4 клас

Виконайте завдання за посиланням   https://learningapps.org/4335582

25 березня 2020 року

6 клас

1. Перегляньте відео та спробуйте виконати завдання в програмі Scratch

2.Перевір свої знання

                           https://learningapps.org/2967210

3. Створи пошту на gmail.com


24 березня 2020 року

 11 КЛАС

Посібник Бази даних

1. Опрацювати п.4.3

2. Виконати завдання с.78, №1,3

3. Зробити скріншот  з монітора або готову роботу надіслати на пошту knviktoria10@gmail.com



 10 КЛАС

Посібник Основи компютерної графіки  https://cutt.ly/htlXALJ

Прочитайте пункти 3.4-3.5 посібника Основи компютерної графіки  та виконайте завдання на вибір (с.69-70)

 Із запропонованих фрагментів створіть колажі:

1) перегони мотоциклів на фоні замку (рис. 3.40);

2) перегоновий болід у дворі замку (рис. 3.41);

3) спортивний автомобіль на фоні морського заходу сонця (рис. 3.42).

Зробити скріншот колажа з монітора або готову роботу надіслати на пошту 

knviktoria10@gmail.com

2 КЛАС


1. Перегляньте відео за посиланням



23.03.2020 р.

 3 КЛАС

 Перегляньте відео і сробуйте виконати завдання по відео в програмі "Scratch"



Перевір свої знання

 6 КЛАС

Тема: "Алгоритми і виконавці"
Пройти тест за посиланням:


17 березня 2020 року

 10 КЛАС

Прочитайте пункти 3.2-3.3 посібника Основи компютерної графіки  та виконайте завдання на  с. 61. Зробити скріншот та надіслати на пошту knviktoria10@gmail.com

                           16 березня 2020 року                      

 3 КЛАС

Перегляньте відео та пригадайте, що таке алгоритм

4 КЛАС 

Перегляньте відео та пригадайте, що таке алгоритм з розгалуженням



3-11 лютого 2020 року

6 клас

Перейдіть за посиланням та виконайте тест

 10 клас

Продумати та в графічному редакторі створити рекламу.


Опрацюйте конспект 


Створити базу даних Liki.Розробити та створити структури таблиць Аптеки та Провізори, увести вміст таблиць, встановити зв'язки та створити запити. 



28 жовтня 2019 року

6  клас

Спланувати та в графічному редакторі намалювати будинок майбутнього.

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання


10 клас
Підручник з інформатики
https://drive.google.com/file/d/18mOMFq6weWVReqKex4Ttr4C7s8SyhwOF/view?usp=sharing


За підручником опрацювати параграф 12 та виконати з цього параграфа вправи 1, 2. Виконані вправи відправити на електронну пошту вчителя.

Прогляньте презентацію та підготуйтеся до тесту.



11 клас 
  Прогляньте презентацію та підготуйтеся до тесту.




Тест для 11 класу за посиланням   https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdEKPpspxpv8mtkdEvzkOGi4yfLzZV3GJVTiEAa3JVToHSH7A/viewform




Квітень 2019 року
3 клас

- скласти план презентації " Про себе" (4 слайди, в зошиті) 
- створити презентацію " Первоцвіти" (5- 7 слайдів). Зберегти на флешку.
                                                4 клас

- створити презентацію " Міста України" ( 7- 10 слайдів, фотографії та підписи)


6 клас

Перейдіть за посиланням та виконайте тест

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSee18VQih9k8w9nno3ephzKqwhqL2cXeFLu7uMwf0pQ8CfkZw/viewform

Перевірте свої знання

https://learningapps.org/1761680 

Сплануйте та створіть презентацію Віртуальна подорож до Львова. Шаблон оформлення виберіть за власним смаком, макети слайдів за зразком, що наведений на рисунку. Використайте такі дані про місто Львів: Засноване у ХІІІ столітті, розміщене на річці Полтаві, засновник – король Данило Галицький. Краєвиди Львова – собор Святого Юрія та площа Ринок. Виберіть макет і створіть четвертий слайд із заголовком Львів сучаснийрозмістивши на ньому  одну фотографію сучасного міста та такі дані: населення – близько 800 тис. чол., центральна вулиця – проспект Свободи, головна площа – Площа ринок.  

9 клас

Прогляньте презентацію та підберіть матеріал для  свого сайту за обраною темою






 Січень 2019 року

5 клас

Переглянути відео та спробувати створити свій проект.




Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/4335582

https://learningapps.org/3262870

https://learningapps.org/2967210


6 клас

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/4335582

https://learningapps.org/3262870

https://learningapps.org/2967210

9 клас



Опрацювати ст. 149 - 156
Виконати завдання: Створити буклет або інформаційний бюлтень
" Нобелівські лауреати" (збережіть на флешку для оцінювання)


жовтень 2018 рік

5 клас

Перегляньте презентацію. Визначення запишіть в зошит.




Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/5652637

https://learningapps.org/2634640

6  клас

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання


11 клас

Виконати завдання та надіслати вчителю.



9 клас


Використання гіперпосилань та кнопок дій.
Використання гіперпосилань і налаштування дій, що зв’язані з об’єктами презентації .
Гіперпосилання можна зв’язувати з різними об’єктами, розміщеними на слайдах: фрагментами тексту, графічними зображеннями тощо. Для зв’язування гіперпосилання з об’єктом необхідно:
1. Виділити об’єкт, з яким буде зв’язане гіперпосилання.
2. Виконати Вставлення-Посилання-Гіперпосилання.
3. Вибрати у списку Зв’язати з вікна Додавання гіперпосилання тип об’єкта, на який буде вказувати посилання (можливі значення: з файлом, веб-сторінкою; місцем у документі; новим документом; електронною поштою).
4. Вибрати у правій частині вікна об’єкт, на який буде вказувати посилання, або ввести його повне ім’я в поле Адреса.
5. Вибрати кнопку ОК.
За замовчуванням у текстовому об’єкті, зв’язаному гіперпосиланням з іншим об’єктом, зміниться колір символів і встановиться підкреслення.
Усі гіперпосилання працюють тільки в режимі показу слайдів. Для переходу за гіперпосиланням необхідно вибрати об’єкт, з яким зв’язане гіперпосилання. При цьому відбудеться одна з таких дій:
§  при посиланні на файл або веб-сторінку:
§  залежно від типу файлу, на який вказуватиме посилання, буде запущена відповідна програма для відтворення вмісту файлу та відкритий сам файл;
§  буде запущено браузер і відкриється відповідна веб-сторінка;
§  при посиланні на місце в документі буде здійснено перехід до певного
слайда поточної презентації;
§  при посиланні на новий документ відбудеться завантаження презентації, що:
§  була створена при встановленні гіперпосилання (якщо вибрано перемикач часу створення презентації: зараз);
§  буде створена з іменем, що було вказано при встановленні гіперпосилання (якщо вибрано перемикач часу створення презентації: пізніше);
§  при посиланні на електронну пошту буде запущено поштовий клієнт,
встановлений за замовчуванням в операційній системі, у режимі створення електронного листа з адресою і темою, які вказав користувач при встановленні гіперпосилання.
Для видалення або редагування гіперпосилання необхідно в контекстному меню об’єкта, з яким зв’язане гіперпосилання, вибрати відповідні команди Видалити гіперпосилання або Змінити гіперпосилання. Можна також вибрати об’єкт з гіперпосиланням і виконати Вставлення-Посилання-Гіперпосилання та у вікніЗмінити гіперпосилання відредагувати або видалити гіперпосилання.
Під час демонстрації презентації на іншому комп’ютері слід зважати на те, що гіперпосилання на файли, якщо вони не будуть скопійовані разом з презентацією і розміщені у відповідних папках, працювати не будуть.
Крім гіперпосилань, за об’єктами можна закріпити певні стандартні дії, що виконуватимуться під час наведення на них вказівника або за вибору цих об’єктів: перейти за гіперпосиланням, запустити на виконання обрану користувачем програму, виконати макрос, виконати дію, відтворити звук, виділити. Для закріплення за об’єктом однієї з цих дій необхідно:
1.     Виділити об’єкт, за яким буде закріплена певна дія.
2.     Виконати Вставлення-Посилання-Дія.
3.     Вибрати у вікні Настроювання дії на вкладці Після клацання мишею дію, що буде виконуватися під час демонстрації презентації після вибору об’єкта.
4.     Вибрати за потреби вкладку Під час наведення вказівника миші та вибрати дію, що буде виконуватися під час наведення вказівника на об’єкт (перелік дій аналогічний переліку за вибору дії на вкладці Після клацання мишею).
5.     Вибрати кнопку ОК.
Так, за вибору дії Перейти за гіперпосиланням у списку слід вибрати: попередній слайд, наступний слайд, перший слайд, останній слайд, останній показаний слайд, завершити показ, довільний показ, слайд з певним номером, адреса URL, інша презентація, інший файл.
Команду Дія об’єкта можна застосувати тільки для звукових або відеооб’єктів.
Якщо користувач планує, що вибір об’єкта або наведення на нього вказівника буде супроводжуватися звуковим ефектом, то слід установи ти позначку прапорця Звукна відповідній вкладці вікна Настроювання дії та в списку обрати один із стандартних звуків або вказати файл, звук з якого буде при цьому відтворюватися (команда Інший звук).
Використання кнопок дій
Складовою презентацій є система навігації її слайдами. Реалізується ця система з використанням гіперпосилань або спеціальних кнопок. У переліку
фігур, які можна вставити до презентацій, є так звані Кнопки дій . За більшістю з кнопок уже закріплені певні дії, що будуть виконуватися за вибору їх під час демонстрації презентації .

Для розміщення певної кнопки дії на слайді потрібно:
1. Вибрати слайд.
2. Виконати Вставлення-Фігури.
3. Вибрати потрібну кнопку дії.
4. Виділити на слайді прямокутну область, куди буде вставлена кнопка дії.
5. У вікні Настроювання дії за потреби виконати налаштування дій.
6. Вибрати кнопку ОК.
7. Провести за потреби редагування та форматування зображення кнопки (розмір, місце розміщення на слайді, заливка, тіні тощо).
Користувач може створити власні зображення кнопок дій, використавши для цього вбудований редактор векторної графіки (Вставлення-Зображення-Фігури) або інший графічний редактор. Можна також використати кнопки дій з колекцій, розміщених в Інтернеті.









Квітень 2018 року

5 клас

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/4335582

https://learningapps.org/3262870

https://learningapps.org/2967210


6 клас

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/4335582

https://learningapps.org/3262870

https://learningapps.org/2967210

7 клас

Прогляньте презентацію. Створіть таблицю з вправи 2 на ст.186 та побудуй  стовпчасту та секторну діаграми.


Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/1962189

https://learningapps.org/2008914


8 клас

Прогляньте презентацію та створіть тест з використанням математичних та статистичних функцій



Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/1962189

https://learningapps.org/2008914





Лютий 2018 року

 7 клас

Перегляньте презентацію, опрацюйте параграф 20 та перевірте свої знання за посиланням нижче.

7 клас інформатика from pupilsShostka

 перевір свої знання https://learningapps.org/watch?v=paoznjf3j16



5 клас
Перевір свої знання з теми "Види списків в текстовому редакторі"


Знайди пару


9 клас



9  клас
Електронний підручник


11 клас


Запишіть головне в зошит.





2017 рік


Завдання для домашнього опрацювання
27.03 2017
7 клас, 8 клас
Перейди за посиланням http://learningapps.org/watch?v=paoznjf3j16   та перевір свої знання

      11 клас
Виконати завдання та надіслати вчителю.




31.10.2016
5 клас


23.10. 2016 

8 клас




8 клас урок 11 from pupilsShostka

Опрацюйте ст. 46-60
Виконайте практичну роботу на ст. 60-61 та надішліть вчителю.

Практична робота
Створення текстового документа,
що містить об’єкти різних типів

Завдання 1. Процесор

У документі Процесор перші три абзаци тексту розмістіть у дві колонки та додайте зображення за зразком. Для списку характеристик процесора змініть маркер на ■:

Завдання 2. Раціональні вирази

Створіть новий документ Вирази, в якому за допомогою засобів створення формул і нумерованих списків введіть текст завдання:

Завдання 4. Сім чудес
Доповніть і відформатуйте документ Сім чудес України.

Завдання 5. Запрошення

Створіть новий документ Запрошення, у якому підготуйте запрошення на виставку «Я тобою, Україно, живу...». Застосуйте таблицю без оформлення для форматування даних за зразком.

7 клас

урок №8 (7 клас) from pupilsShostka


Вправа. Створення плану евакуації в середовищі графічного редактора.

         Створіть план евакуації з комп’ютерного класу учнів школи на основі загального плану евакуації.


1     1.       Відкрийте файл План евакуації.
                2. У середовищі графічного редактора створи схему евакуації з кабінету              інформатики деякої школи. 
     3.Позначте напрям руху учнів і вчителя під час евакуації червоними стрілками.  4..Внесіть зміни в пояснення схеми, додавши призначення червоної стрілки.
5. Створену схему збережіть у файлі План.jpg і надішліть вчителю.
24.10.16
5 клас 


лютий 2016 рік
Повторіть правила поведінки в компютерному класі (перейдіть за посиланням та виконайте завдання)


7 клас



Виконайте завдання ( перейдіть за посиланням)


6 клас


Виконайте завдання ( перейдіть за посиланням)


Режими роботи з текстовим документом
— На попередньому уроці ми познайомились із програмою, яка дозволяє опрацьовувати текстові документи – текстовим редактором.  Сьогодні ви більше дізнаєтесь про середовище текстового редактора, навчитесь завантажувати та відкривати потрібний документ, зможете працювати в різних режимах текстового процесора.
Завантажити текстовий процесор мож­на за допомогою:
·        вказівки Головного меню Пуск/Усі програми /Міcrosoft Office/Місrоsoft Word 
·        ярлика програми на Робочому столі;
·        значка   програми   на  панелі швидкого запус­ку ОС.
У яких режимах можна працювати в Міcrosoft  Word?
При підготовці текстових документів на комп'ютері вико­ристовують три основні групи дій: створення, опрацювання і збереження.
 Для зручності роботи з документом можна встановити потріб­ний режим перегляду документа вибором відповідних кнопок вкладки Режими перегляду документа

Введення тексту
Для введення тексту на екрані відображається вертикальна риска, що мерехтить (|). Це курсор, який показує, де починається введення тексту. Можна перемістити курсор, клацнувши мишею в місці бажаного розташування .
Назва клавіші
Використання клавіші
Shift
Якщо натиснути Shift у поєднанні з літерою, можна ввести велику літеру. Якщо натиснути Shift у поєднанні з іншою клавішею, можна ввести символ, зображений на верхній частині клавіші
CapsLock
Якщо натиснути один раз CapsLock, усі літери будуть вводитись великими. Якщо натиснути CapsLock знову, цю функцію буде вимкнено. На клавіатурі може бути світловий індикатор увімкнення клавіші CapsLock
Tab
Якщо натиснути клавішу Tab, курсор переміститься на кілька пропусків уперед. Також за допомогою клавіші Tab можна перейти до наступної комірки в таблиці
Enter
Якщо натиснути Enter, курсор переміститься до початку наступного рядка. У діалоговому вікні натискання Enter дозволяє вибрати виділену кнопку
Пропуск
Якщо натиснути клавішу «пропуск», курсор переміс­титься вперед на величину одного символа
Backspace
Натиснувши клавішу Backspace, можна видалити сим­вол перед курсором або виділений текст
PageUp,
PageDown
Прокручування тексту на розмір поточного вікна відпо­відно вперед і назад (вгору і вниз на екрані)


1.     Завантажте текстовий процесор MS Word у різні способи:
1)    Виконайте Пуск ^ Усі програми ^ Microsoft Office ^ Microsoft Office Word2007. Закрийте вікно програми.
2)    Двічі клацніть мишею на піктограмі, що знаходиться на робо­чому столі Windows. Закрийте вікно програми.
3)    Двічі клацніть мишею на піктограмі текстового документа, вка­заного вчителем, щоб послідовно завантажити Word і відкрити вказаний документ для роботи з ним. Закрийте вікно програми.
4)    Клацніть мишею на піктограмі, яка знаходиться на панелі шви­дкого запуску.
2.     Розгляньте вікно програми Microsoft Office Word 2007. Знайдіть
1)    основні елементи вікна (Кнопка Office, Панель швидкого доступу,
2)    Рядок заголовка, Стрічка, Лінійки, Рядок стану, Робоча область доку­мента).
3)    Розгляньте різні вкладення Стрічки.
4)    Використовуючи смуги прокручування, з’ясуйте, скільки сто­рінок має документ.
5)    Переміщуйте курсор по тексту, використовуючи клавіші керу­вання курсором, кнопки PageUp, PageDown.
6)    Закрийте вікно програми.


8 клас

Використання гіперпосилань та кнопок дій.
Використання гіперпосилань і налаштування дій, що зв’язані з об’єктами презентації .
Гіперпосилання можна зв’язувати з різними об’єктами, розміщеними на слайдах: фрагментами тексту, графічними зображеннями тощо. Для зв’язування гіперпосилання з об’єктом необхідно:
1. Виділити об’єкт, з яким буде зв’язане гіперпосилання.
2. Виконати Вставлення-Посилання-Гіперпосилання.
3. Вибрати у списку Зв’язати з вікна Додавання гіперпосилання тип об’єкта, на який буде вказувати посилання (можливі значення: з файлом, веб-сторінкою; місцем у документі; новим документом; електронною поштою).
4. Вибрати у правій частині вікна об’єкт, на який буде вказувати посилання, або ввести його повне ім’я в поле Адреса.
5. Вибрати кнопку ОК.
За замовчуванням у текстовому об’єкті, зв’язаному гіперпосиланням з іншим об’єктом, зміниться колір символів і встановиться підкреслення.
Усі гіперпосилання працюють тільки в режимі показу слайдів. Для переходу за гіперпосиланням необхідно вибрати об’єкт, з яким зв’язане гіперпосилання. При цьому відбудеться одна з таких дій:
§  при посиланні на файл або веб-сторінку:
§  залежно від типу файлу, на який вказуватиме посилання, буде запущена відповідна програма для відтворення вмісту файлу та відкритий сам файл;
§  буде запущено браузер і відкриється відповідна веб-сторінка;
§  при посиланні на місце в документі буде здійснено перехід до певного
слайда поточної презентації;
§  при посиланні на новий документ відбудеться завантаження презентації, що:
§  була створена при встановленні гіперпосилання (якщо вибрано перемикач часу створення презентації: зараз);
§  буде створена з іменем, що було вказано при встановленні гіперпосилання (якщо вибрано перемикач часу створення презентації: пізніше);
§  при посиланні на електронну пошту буде запущено поштовий клієнт,
встановлений за замовчуванням в операційній системі, у режимі створення електронного листа з адресою і темою, які вказав користувач при встановленні гіперпосилання.
Для видалення або редагування гіперпосилання необхідно в контекстному меню об’єкта, з яким зв’язане гіперпосилання, вибрати відповідні команди Видалити гіперпосилання або Змінити гіперпосилання. Можна також вибрати об’єкт з гіперпосиланням і виконати Вставлення-Посилання-Гіперпосилання та у вікніЗмінити гіперпосилання відредагувати або видалити гіперпосилання.
Під час демонстрації презентації на іншому комп’ютері слід зважати на те, що гіперпосилання на файли, якщо вони не будуть скопійовані разом з презентацією і розміщені у відповідних папках, працювати не будуть.
Крім гіперпосилань, за об’єктами можна закріпити певні стандартні дії, що виконуватимуться під час наведення на них вказівника або за вибору цих об’єктів: перейти за гіперпосиланням, запустити на виконання обрану користувачем програму, виконати макрос, виконати дію, відтворити звук, виділити. Для закріплення за об’єктом однієї з цих дій необхідно:
1.     Виділити об’єкт, за яким буде закріплена певна дія.
2.     Виконати Вставлення-Посилання-Дія.
3.     Вибрати у вікні Настроювання дії на вкладці Після клацання мишею дію, що буде виконуватися під час демонстрації презентації після вибору об’єкта.
4.     Вибрати за потреби вкладку Під час наведення вказівника миші та вибрати дію, що буде виконуватися під час наведення вказівника на об’єкт (перелік дій аналогічний переліку за вибору дії на вкладці Після клацання мишею).
5.     Вибрати кнопку ОК.
Так, за вибору дії Перейти за гіперпосиланням у списку слід вибрати: попередній слайд, наступний слайд, перший слайд, останній слайд, останній показаний слайд, завершити показ, довільний показ, слайд з певним номером, адреса URL, інша презентація, інший файл.
Команду Дія об’єкта можна застосувати тільки для звукових або відеооб’єктів.
Якщо користувач планує, що вибір об’єкта або наведення на нього вказівника буде супроводжуватися звуковим ефектом, то слід установи ти позначку прапорця Звукна відповідній вкладці вікна Настроювання дії та в списку обрати один із стандартних звуків або вказати файл, звук з якого буде при цьому відтворюватися (команда Інший звук).
Використання кнопок дій
Складовою презентацій є система навігації її слайдами. Реалізується ця система з використанням гіперпосилань або спеціальних кнопок. У переліку
фігур, які можна вставити до презентацій, є так звані Кнопки дій . За більшістю з кнопок уже закріплені певні дії, що будуть виконуватися за вибору їх під час демонстрації презентації .

Для розміщення певної кнопки дії на слайді потрібно:
1. Вибрати слайд.
2. Виконати Вставлення-Фігури.
3. Вибрати потрібну кнопку дії.
4. Виділити на слайді прямокутну область, куди буде вставлена кнопка дії.
5. У вікні Настроювання дії за потреби виконати налаштування дій.
6. Вибрати кнопку ОК.
7. Провести за потреби редагування та форматування зображення кнопки (розмір, місце розміщення на слайді, заливка, тіні тощо).
Користувач може створити власні зображення кнопок дій, використавши для цього вбудований редактор векторної графіки (Вставлення-Зображення-Фігури) або інший графічний редактор. Можна також використати кнопки дій з колекцій, розміщених в Інтернеті.



Інформатика 9 клас

Тема. Текстові обєкти на слайдах
1. Вставка тексту у слайд
Вставити текст у слайд можна кількома способами.
1) Заповнення текстом готової розмітки слайда.
2) Текстовий напис можна додати до слайда, використовуючи ко­манду: Вставка → Напис або відповідну  кнопку  з панелі інструмен­тів Рисування. Утримуючи ліву клавішу миші, формуємо кон­тур напису. У цьому випадку ми отримуємо текстовий блок, що форматується стандартними засобами.
3)Об'єкт WordArt. Цей об'єкт можна додати до слайда за допо­могою команди Вставка → Рисунок → об'єкт WordArt... або за допомогою відповідної кнопки з панелі інструментів Рисування.
Прийоми роботи з об'єктами Напис, WordArt:
ü  редагування тексту;
ü  розміщеная;
ü  властивості.

2.  Вставка графічних об'єктів
Вставити графічний об'єкт у слайд можна декількома спо­собами.
1) Рисунок (Вставка Рисунок Картинки (3 файла...)).
2)Автафігури. Можна створити власне графічне зображення, використовуючи Автофиури та елементи керування Панелі рисування
Прийоми роботи з об'єктами Рисунок. Автофігура
•   додавання тексту (Об'єкт Автофігура)
•   розміщення;
•   розмір;
•   лінії, заливка (Об'єкт Автофігура);
•   властивості;
•   поняття шарів рисування:
•   основні команди пуанту дії Панелі рисування.

1. Практичне завдання «Створення презентацій з використанням текстових написів та графічних об'єктів»
Інструктивна картка
1. Завантажте програму Microsoft Power Point.
2. Підберіть дизайн та колірну схему згідно з обраною темою (за матеріалами домашнього завдання).
3. Оформіть титульний слайд, використовуючи текстові написи та графічні зображення.
4. Створіть та оформіть слайди (3-4 слайди з обраною розміткою).
5. Створіть слайд та заповніть його інформацією про автора (прі­звище, ім'я, клас, контактна інформація, по можливості — фото автора).
6. Збережіть створену презентацію у власній  папці

VIIІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати конспект уроку
2.Зібрати матеріал для подальшої роботи над створенням презен­тації згідно з обраною темою.
html>

Комментариев нет:

Отправить комментарий