Основи здоров'я

ШАНОВНІ ДІТИ!

ПЕРЕХОДИМО НА НАВЧАННЯ В CLASSROOM!
ПРИЄДНАЙТЕСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОДУ 


5 клас   rli3tkl

6 клас    4hv3n4p

7 клас     2p4ppui

8 клас     3nv2apk

Завдання для дистанційного навчання

ШАНОВНІ ДІТИ! ЯКЩО У ВАС Є 

НЕВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ, ТО ЇХ ПОТРІБНО ВИКОНАТи!

Шановні учні, я вдячна всім, хто своєчасно виконує завдання!

Молодці!

27 травня 2020 року

6 клас

1.Пройди тести за попередні уроки (Якщо не пройшов)

25 травня 2020 року

6-Б клас

1.Опрацюй п. 30-31
2.Перевір свої знання

https://cutt.ly/xymaRIa
3.Пройди тести за попередні уроки (Якщо не пройшов)

https://cutt.ly/IyYL86n


 https://cutt.ly/Qylow3X

21 травня 2020 року
5 клас

1.Виконай всі попередні завдання
2. Опрацюй параграф 31
3. Перевір свої знання

Відкрийте посилання, використавши код доступу 3048641

 https://cutt.ly/byUJN6i

7 клас

1.Виконай всі попередні завдання
2. Перевір свої знання 
Відкрийте посилання  join.naurok.ua, використавши код доступу 4477580

8 клас

1.Виконай всі попередні завдання
2. Перевір свої знання 
Відкрийте посилання join.naurok.ua, код доступу 7103286










20 травня 2020 року

6 клас


1.Опрацюй п.32-33
2. Перевір свої знання

https://cutt.ly/IyYL86n

9 клас

1.Виконай всі попередні завдання
2.Опрацюй п.27-30
3. Перевір свої знання
Відкрийте посилання join.naurok.ua, використавши код доступу   5429162

18 травня 2020 року

6-Б клас


1.Повтори п.26-28

2. Перевір свої знання

https://cutt.ly/Qylow3X
3. Опрацюй п. 29
4. Переглянь відео
https://cutt.ly/FyRYIoC

14-15 травня 2020 року

5 клас


1) Опрацювати п.30
2) Перевір свої знання
https://cutt.ly/myQwFDC

3) Пройди тест за 30 квітня (якщо не пройшов) 

https://cutt.ly/qyhgOYi


4) Переглянь відео



8-Б клас (для тих хто не виконав)

 1.Пройти тести за попередні теми

https://cutt.ly/vtkePBf


2.Опрацювати п.25-26. Виконати завдання на с. 162 (ситуації)

13 травня 2020 року

7 клас


1. Повтори параграф Туберкульоз та ВІЛ

2. Перевір свої знання

https://cutt.ly/gymgVrB

9-А клас

1.Пройди тести(Якщо не пройшов)

  https://cutt.ly/wydDnrp 

https://cutt.ly/YyrnzCQ

2.Повтори параграф 20-26 

3. Дай відповіді на запитання  https://cutt.ly/cymdIPO


4.Опрацюй п.27-28

6-А клас

1.Опрацюй п. 30-31
2.Перевір свої знання

https://cutt.ly/xymaRIa
3.Пройди тест за попередній урок (Якщо не пройшов)

 https://cutt.ly/Qylow3X


7 травня 2020 року

5 клас


1) Опрацювати п.29

2) Продовжіть речення Захищає природу той, хто...... і запишіть його на на дошку(натисніть на + в правому нижньому куті)

3) Виконайте завдання на с 155(за бажанням). Воно буде оцінено додатково. Фото надіслати на пошту. 

knviktoria10@gmail.com

8-Б клас (для тих хто не виконав)

Завдання:
1) Опрацювати п.24 "Закони і правоохоронні органи України"
2) За допомогою таблиці на ст. 154 записати в зошиті як змінюються з віком права і обов`язки. (скрін переслати на електронну пошту) 

knviktoria10@gmail.com

3) Пройти тести за попередні теми

https://cutt.ly/vtkePBf

6 травня 2020 року

7 клас

1. Переглянь відео



2. Прочитай параграф Туберкульоз та ВІЛ


3. Запишіть в зошит шляхи зараження туберкульозом та симптоми туберкульозу легень



9-А клас

1. Переглянь відео з попередніх уроків

2.Повтори параграф 25-26 


9 from 9klas

2.Пройди тести(Якщо не пройшов)

  https://cutt.ly/wydDnrp 


6-А клас

1.Повтори п.26-28
2. Перевір свої знання

https://cutt.ly/Qylow3X

3. Опрацюй п. 29
4. Переглянь відео


4 травня 2020 року

6-Б клас


1.Переглянь відео




та презентацію



2. Опрацюй параграф 27-28


3. Виконай завдання 1-3 на с. 154 (усно), завдання 1 на с.161 в зошиті
4. Пройди тести за попередні теми ( Якщо не пройшов)


https://cutt.ly/vt0CSKj

30 квітня 2020 року

5 клас


1) Опрацювати п.28
2) Запишіть одне правило безпечної поведінки на дошку(натисніть на + в правому нижньому куті)


3) Повторити п. 26-27

4) Перевір свої знання 

https://cutt.ly/qyhgOYi


8-Б клас

Завдання:
1) Опрацювати п.24 "Закони і правоохоронні органи України"
2) За допомогою таблиці на ст. 154 записати в зошиті як змінюються з віком права і обов`язки. (скрін переслати на електронну пошту) 

knviktoria10@gmail.com

3) Пройти тести за попередні теми

29 квітня 2020 року

6-А клас



1. Переглянь відео
 https://cutt.ly/uydFbAz
https://cutt.ly/9ydFTAZ

та презентацію




2. Опрацюй параграф 27-28
3. Виконай завдання 1-3 на с. 154 (усно), завдання 1 на с.161 в зошиті


7 клас

1. Опрацюй параграф Наркотики І ВІЛ





2. Переглянь відео
3. Виконай тестове завдання https://cutt.ly/wydDnrp 
4.Перевір чи всі попередні завдання ти виконав. Якщо ні, то виконай. 


9 клас


1. Опрацювати параграф 7- 8(с.83-92)
2. Переглянь відео 


3. Пройти тест  https://cutt.ly/wydDnrp 
4.Перевір чи всі попередні завдання ти виконав. Якщо ні, то виконай. 

27 квітня 2020 року

6-Б клас

1.Опрацювати параграф 25.

2.Записати в зошиті види підліткових компаній.

3.Пройти тест за посиланням https://cutt.ly/vt0CSKj

2.Для тих, хто не виконав тест 23 березня:

 https://cutt.ly/rtkqPwJ


23 квітня 2020 року

5 клас

1.Переглянути відео за посиланням

  https://cutt.ly/3yyuBMN

2.Опрацювати параграф 27

3. Пройти крос-тест на с.141-142

4.Виконати завдання на с.144 (письмово в зошиті)

8-Б клас




1.Повторити параграф 23

2.Пройти тест за посиланням 


 https://cutt.ly/tt9S50e

22 квітня 2020 року

7 клас


1. Перегляньте відео про наслідки вживання алкоголю на організм підлітка 

2. Запишіть в зошит 10 причин та наслідків вживання алкоголю підлітками (або намалюйте плакат) та надішліть на пошту  

knviktoria10@gmail.com

9 клас


1. Опрацювати параграф 7-8(підручник в попередньому уроці)

2. Переглянути відео

 3. Повторити параграф 6, пройти тест за посиланням

https://cutt.ly/YyrnzCQ

6 клас


1. Опрацювати параграф 26

 2.Переглянути презентацію



 3. В зошиті дати відповіді на запитання теста в презентації

16-17 квітня 2020 року

                                                             7-А клас

1. Опрацювати параграф "Впливи найближчого оточення"

2.Пройти тест за посиланням 

https://cutt.ly/vt0CSKj                                      


                                                                5-А, Б клас

1.Опрацювати параграф 26.

2.Пройти крос-тест на с. 137-138

3. Перегляньте відео за посиланням


                                                               8-Б клас

1.Опрацювати параграф 23.

2.Перегляньте відео



    Пестициди дозволяють господарствам підвищити свою ефективність, збільшити врожаї і скоротити втрати від шкідливих факторів. Без застосування пестицидів різко зростає забур'яненість полів і число хворих рослин, в результаті чого знижується врожайність. Якщо господарства в країні почнуть відмовлятись від пестицидів, то це загрожуватиме продовольчій безпеці населення.Але, маючи ряд переваг, використання хімічних препаратів призводить до зміни екологічного балансу природного середовища, негативно впливає на живі організми. 

   Хімізація сільського господарства – це комплекс заходів, спрямованих на інтенсифікацію сільськогосподарського виробництва на основі сучасних досягнень агрономічної науки і хімічної промисловості.

   На полях планети за рік розсіюється понад 500 млн т мінеральних добрив і близько 4 млн т ядохімікатів. Застосування пестицидів приводить до загибелі великого числа шкідливих комах, але не всіх особин популяцій. Особини, що вижили, дають потомство і через якийсь час на полях починають панувати більш стійкі «супершкідники».       Масове розмноження комах викликає необхідність застосування нових пестицидів, збільшення дози яких стає небезпечним для здоров'я людей.

    Пестициди небезпечні для людей і тварин. Навіть у малих дозах вони викликають отруєння.

3. Пройти тест за посиланням 

https://cutt.ly/tt9S50e

15 квітня 2020 року

  6-А клас ( завдання виконати в classroom)

1.Опрацювати параграф 25.

2.Записати в зошиті види підліткових компаній.

3.Пройти тест за посиланням 

https://cutt.ly/vt0CSKj

                                  7- Б клас

1. Опрацювати параграф "Впливи найближчого оточення"

2.Пройти тест за посиланням 

https://cutt.ly/vt0CSKj

9 клас

1. Опрацювати параграф 7(с.83-92)

2. Заповнити в зошиті таблицю (Записати по 6 ситуацій)

Ризик відсутній 

Ризик високий 

Ризик низький

13 квітня 2020 року

                                 7-Б клас

 1.Пройдіть тест за посиланням( для тих, хто не пройшов до канікул) 

2. Опрацюйте с 135-140

  https://cutt.ly/9tkt1Qu

 3.  Зробіть фото зошита або запишіть відео(аудіо)файл діалогу створеного на минулому уроці (Визначте способи розв'язання конфліктів на малюнку  47.

 Запишіть діалог ( Як розв'язати подібну ситуацію способом Домовлятися)

4. Переслати мені на електронну пошту 

knviktoria10@gmail.com


10 квітня 2020 року
5 клас

1. Опрацювати с.131-133

2. Повторити параграф 24

3.Пройти тест за посиланням   https://cutt.ly/otZg4Qb


9 квітня 2020 року
7-А клас

 Пройдіть тест за посиланням( для тих, хто не пройшов до канікул) 

  https://cutt.ly/9tkt1Qu

1. Перегляньте відео



2. Опрацюйте тему"Хвороби цивілізації і реклама"

3. Створіть презентацію (10 слайдів) або виконайте одне із завдань після параграфу ( з практичної роботи(есе, антиреклама (малюнок), слогани для розміщення на пачках сигарет для відмови від паління).

3.Роботу або фото переслати мені на електронну пошту 

knviktoria10@gmail.com

8-Б клас


Тема: " Проблема чистого повітря"

1) Опрацювати п.22 та презентацію за посиланням
 https://cutt.ly/2tGe7gR


Завдання:


2) В зошитах виконати завдання на ст. 144, встановити відповідність між екологічними явищами і причинами їх виникнення, сфотографувати і переслати мені на пошту.


knviktoria10@gmail.com


3) Пройти тест за посиланням:



8 квітня 2020 року

9 клас

1. Опрацювати параграф 6.(ст. 73-82)

2. Запишіть в зошит що таке репродуктивне здоровя.

3. За матеріалами конспекту або інформаційних джерел підготуйте повідомлення на 12 речень про негативний вплив куріння або алкоголю, або наркотиків на репродуктивне здоровя матері або батька.

4.   Виберіть будь-яку групу та дайте відповіді на запитання на с.78 

5. Зробіть фото виконаних завдань в зошиті та надішліть на пошту 

knviktoria10@gmail.com


7-Б клас

 Пройдіть тест за посиланням( для тих, хто не пройшов до канікул)   https://cutt.ly/9tkt1Qu

1. Перегляньте відео




2. Опрацюйте тему"Хвороби цивілізації і реклама"

3. Створіть презентацію (10 слайдів) або виконайте одне із завдань після параграфу ( з практичної роботи(есе, антиреклама (малюнок), слогани для розміщення на пачках сигарет для відмови від паління).

3.Роботу або фото переслати мені на електронну пошту 

knviktoria10@gmail.com


6-А клас

1. Опрацюйте с 135-140

2. Зробіть фото або запишіть відео(аудіо)файл діалогу створеного на минулому уроці.

3. Виконайте завдання у вайбері.

6 квітня 2020 року

6-Б клас


Повторіть параграфи 10-18 та пройдіть тест за посилання ( для тих хто не виконав завдання 23 березня)   https://cutt.ly/rtkqPwJ

1. Перегляньте відео про конфлікт


2. Опрацюйте ст.130-134( випишіть у зошит види конфліктів)

3. Визначте способи розв'язання конфліктів на малюнку  47.

Запишіть діалог ( Як розв'язати подібну ситуацію способом Домовлятися)


27 березня 2020 року

5 клас

1. Перегляньте відео

2. Опрацюйте параграф 24

3. Дайте відповіді на питання на с. 129

4. Виконайте завдання

https://learningapps.org/2259134

26 березня 2020 року

8 клас

1. Орацювати п.21 "Проблема чистої води"

2. Перегляньте відео





ЗАБРУДНЕННЯ ДЖЕРЕЛ

Висновки

   Вода в житті людини займає вирішальну роль. Дослідники стверджують, що без їжі людина може жити до двох місяців, а без води – до 5 діб, а інші зазначають, що ми і є тим, що п’ємо. За даними ВООЗ, більшість хвороб людини виникає саме від споживання неякісної води.

  На сьогодні міське водопостачання забезпечується в Україні за рахунок підземних вод лише на 25%. Для більшості країн Європи використання підземних вод сягає 90%, що забезпечує задоволення потреб населення високоякісною питною водою. До 20% добрив та пестицидів, що використовують на полях, потрапляють у водні об’єкти. Поява таких домішок у воді погіршує її органолептичні показники, а в багатьох випадках створює пряму загрозу здоров’ю і життю людей. Вживання неочищеної і недоочищеної води може призвести до розладів здоров’я, що пов’язані із камінням в нирках, сечовивідній системі, виразками та отруєннями різного характеру.

  Загальна кількість води у світі не змінюється, а от її якість змінюється суттєво і не в кращий бік. Останнім часом з’явилася велика кількість бутильованої води, фільтрів для очищення від різних видів забруднень, в тому числі важких металів. Це дає змогу споживачеві отримати воду гарної якості й цілком корисну для здоров’я.

3. Зробити презентацію (10 слайдів) на тему "Проблеми чистої води" та переслати мені на електронну пошту 

knviktoria10@gmail.com

25 березня 2020 року

7-Б та 7-А клас


1. Перегляньте відео 

2. Опрацюйте в підручнику параграф "Конфлікти і здоров'я" та напишіть діалог на одну із запропонованих ситуацій в кінці параграфа) та перешліть мені на електронну пошту knviktoria10@gmail.com

3. Пройдіть тест за посиланням( для тих, хто не пройшов)   https://cutt.ly/9tkt1Qu

16 березня 2020 року

6 клас

Перегляньте презентацію 

та виконайте завдання на ст.117-118 (діалог запишіть в зошиті), опрацюйте параграф 20.



19  березня 2020 року

8-Б клас

1. Перегляньте відео 

2. Повторити параграфи 19-20

3. Пройти тест за посиланням 

 https://cutt.ly/vtkePBf

 7 клас

1. Повторіть розділ "Психічне благополуччя підлітка"

2. Пройдіть тест за посиланням

https://cutt.ly/9tkt1Qu

18 березня 2020 року

6 клас

1. Повторіть параграфи 10-18

2. Пройдіть тест за посиланням

https://cutt.ly/rtkqPwJ

  

9 клас

Пройдіть тест з теми "Психічна та духовна складові здоров'я"  за посиланням  

 https://cutt.ly/4tkqBvn  (для тих хто не пройшов в школі на уроці)






12, 13 березня 2020 року

5 клас

1. Перегляньте відео


2. Повторіть параграфи 18-23 

3. Пройдіть тест за посиланням

https://cutt.ly/ttxrvui



8 клас


ОПРАЦЮВАТИ П. 17-18, ПОВТОРИТИ П. 14-16, ВИКОНАТИ ТЕСТ


https://cutt.ly/8tZdFDH









Завдання для домашнього опрацювання

26 лютого

9 клас

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeQlhGOB0e88u_v-YZkHBeB7XiPMmoVAdbLKX4-kSDEaQwYcg/viewform 

3-11 лютого 2020 року














28 жовтня 2019 року  



                                    5 клас

Опрацюйте матеріал підручника с.29-38
Перейдіть за посиланням та виконайте тест
                                 

                                    6 клас

Перейдіть за посиланням та виконайте тест

https://docs.google.com/forms/d/1AEP37Nb0PwmRMBM-L51dSz1TqccM27Hv_qR7Try20tE/edit



Квітень 2019 року





Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/2756249


https://learningapps.org/2259134






5 клас
Опрацюйте матеріал параграфа 17 та визначте вагу свого шкільного рюкзака.
Виконай завдання в зошиті.

Допиши речення (пропущене слово або словосполучення).  Якщо ти прямо тримаєш голову і спину, постава у тебе... …може розвинутись, якщо довго сидіти зігнувшись.  Щоб зберегти правильну поставу, треба робити… Обери правильні відповіді з перелічених.Які дії формують правильну поставу, а які її порушують:а) сидіння за низьким столом;б) ранкова гімнастика;в) заняття спортом;г) носіння важкого портфеля;д) уроки фізичної культури ;е) сидіння за високою партою ;ж) катання на велосипеді


.


18 жовтня 2018 року  

                                    5 клас

Опрацюйте матеріал підручника с.29-38
Перейдіть за посиланням та виконайте тест
                                 

                                    6 клас

Перейдіть за посиланням та виконайте тест

https://docs.google.com/forms/d/1AEP37Nb0PwmRMBM-L51dSz1TqccM27Hv_qR7Try20tE/edit


                                



Квітень 2018 року

5 клас
Прогляньте відео

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/2756249

https://learningapps.org/2259134


Комментариев нет:

Отправить комментарий